keskiviikko 31. lokakuuta 2012

Sataa sataa ropisee, postilootaan kopisee...

....Tänään kopsahtivat TARJA.O:N hauskan kahvinpapu vaihdon kortit ja myös itse kahvinpavut postilaatikkooni. Kahvinpavuthan ovatkin just sopivan kokosia ja makkisia ATC ym. korttiaskarteluun ja niitähän voi laittaa myös jouluisiin tuoksuseoksiin ja vaikka mitä käyttöö viel keksin. Kohta täytyy varmaan kerjäyä Tarjalta lisää papuja.:)
Tarjan tekemä ATC "Kahvihetki ystävän kanssa" jossa jo on käytetty niitä kahvinpapuja, eikös olekkin somia ja mikä tuoksu. Täytyy varmaan hopottaa isäntää kahvin keittoon

Nämä on Jipen vaihtoon tekemät kortit "Kahvia,kiitos" ja "Kahvinjuoja" Mahdottoman kauniit kupit Jipe on näihin löytänyt ja väritys mun mieleeni molemmissa ja viel noi somat linnutkin. Kiitos sekä Tarjalle joka nämä mulle lähetti että Jipelle joka nämä on taidolla tehnyt!

TOsi kiva vaihto, lisää tällaisia!

Itse tein vaihtoon tällaiset kortit
 ATC "Kahvia puutarhassa"
 ATC "Kahvihetki"



5 kommenttia:

Vilimarika kirjoitti...

Heipparallaa! Kuun vaihde taas yllätti. Maa valkoisena ja mieljoulun tunnelmissa.. No ainakin kohta. :D
Muistathan, että joulukalenterissani on arvonta, ja jos varaamasi luukku ennättää perille 18.11.2012 mennessä, olet arvonnassa mukana. Ei siis kiirettä vielä, ei panikoimista. :)
Varovasti liikenteessä! Minä meinasin jo tuolla jäätiköllä lentoon lähteä!

RaijaAnnikki kirjoitti...

Ihanan aromiset kotiti. Itsekkin sain tänään postia muttei vielä esillä. Kiva vaihto munkin mielestä.

tarja.o kirjoitti...

kiva että tykkäsit vaihdosta ja papusista:)mulle jäi tuo sun papu kortti. aivan ihana kiitos!!

tarja.o kirjoitti...

APUA!!! sielläkös se mun jipen kortti onkin! oon ettiny sitä joka paikasta:) mutta kyllähän sinä kilttinä raaskit sen mulle palauttaa vaikka meinasinkin teidän kaikkien kortit itellä pitää?
ja ei niitä papuja tarvi kerjätä...täytyypi panna kahvimyssy päähän ja miettiä taas jotain teidän pään menoksi papu palkalla:)

enkulin käsityöt kirjoitti...

Ihan kahvi tuoksuu tänne asti. Upeita taideteoksia.