torstai 13. heinäkuuta 2017

KESÄREISSULLA SAVOSSA TEHTYJÄ

"Siipiveikko" Tämän sain Funchikselta, kun tykkäsin tästä, se kun on minusta täydellisen kesäinen ja lisäksi Postisesta tehty
Funchis kutsui mut kesämökilleen ja tämä kesä kun on mitä on niin eka päivä oli niin kylmä ja tuulinen että vietimme sen kortteja väsäten, mökiltä löytyneistä tosi vanhoista lehdistä leikattua matskua käytimme mutta oli Funchiksella mukanaan muutakin matskuu + mun pieni kirjekuoreni sisältö ja tällasia minä tein

"Suunnitelmallinen" Teemana mies/nainen VAPAA

"Haave" Teemana mies/nainen VAPAA
"Itsevarma" Teemana mies/nainen
"Maailma tulee kotiisi" Postisesta tehty VAPAA



"Sauna"Postisesta tehty

"Lapsuuden puutarha"Teemana puutarha

"Kevät puutarhassa"Teemana puutarha


"Kerro kerro kuvastin"Teemana omituinen VAPAA

"Aamu Airistolla"Teemana mökki VAPAA
"Majakanvartijan tyttäret" Teemana mökki
Kiitos vielä kerran Funchis kun sain tulla mökillesi, kaksi päivää meni kuin siivillä ja olet loistava emäntä ja rakas ystävä

3 kommenttia:

RaijaAnnikki kirjoitti...

Olet ollut ahkera.Aina on ilo tavata ystäviä.Kivat kortit.

Funchis kirjoitti...

Oli kiva tavata ja toit innostusta kortteiluuni....ja taas tänään on sellainen sää....harmaa. Mutta nyt minulla on yli 600-sivuinen kirja.

Fairytale kirjoitti...

Niin, meillä jäi vissiin vähän se vaihto kesken. Tuonne toiseen osioon kommentoinkin että pari niistä korteista on jäljellä mitä kyselit. Laitan tähän linkin kortteihin, joista kaksi siis on vapaana. Kortit on mulla tuolla "jemmassa" oottaneet sun vastausta. Haluisitko ne vielä? Mulle voi myös laittaa mailia kisuli35 @ gmail.com